Návrhář, termíny a diagnóza
Módní návrhář Isaac Mizrahi si u Buddyho objedná sedm dortů inspirovaných módou, se kterými budou modelky chodit po přehlídkovém molu. Buddy se dozví, že musí jít na operaci.