Rány, jasnovidci a sladké pečivo
Do cukrárny nečekaně zavítá šampion ve wrestlingu Santino Morella. Předvede zde pár typických zápasnických chvatů a objedná si obrovský dort inspirovaný hrou Road to Wrestlemania.