Piñata party a odhalení pohlaví miminka
Dva 11letí diskžokejové vyzvou Buddyho, aby jim zhotovil dort jako piñatu. Dvě těhotné matky si objednají dorty k odhalení pohlaví svého potomka. Budou uvnitř růžové nebo modré?