Strašidelný dort a strašidelný dům
Je tu Halloween a Buddyho nejstarší syn chce ke svému strašidelnému dortu ještě strašidelný dům. Tým cukrárny Carlo's vytvoří složitě vyřezávaný dýňový dort.