1 900 km do Columbusu
Dave a Kevin vezmou Coronet z roku 1967, Gullwing z 1955 a Corvette z roku 1963 na přehlídku vozů do Chicaga, kde budou soutěžit o titul roku pro vozy typu hot rod.