Dokonči, co jsi začal
Odevzdání Chevroletu z roku 1941 se zpozdilo kvůli řadě poruch. Nyní je ale tato klasika připravena na zcela čerstvý lak, novou elektroinstalaci a na zakázku vytvořený interiér.