Královny vtrhnou do Rustonu v Louisianě, aby pomohly mladému gayovi, který se rozhodl být sám sebou, bývalému bojovníkovi, jenž doufá, že zmobilizuje ostatní heterosexuály, a hrdé lesbičce s dvojitou amputací...