Stojí za to počkat
Dale obnovuje svatební slib daný slavnému rokenrolovému manželovi Garymu Rossingtonovi, zakladateli Lynyrd Skynyrd. Mladá nevěsta Taryn se nemůže dočkat, až si koupí svatební šaty.