Přehršle názorů
Lisa, manželka Buddyho Valastra z pořadu Král dortů, hledá perfektní šaty na obnovu svatebního slibu. Nemůže se rozhodnout mezi dvěma stejně krásnými šaty. Které si nakonec vybere?