Nechtěla jsem Randyho rozplakat
Nová poradkyně Cat se snaží najít dokonalé šaty pro zpěvačku a skladatelku Mary Lambert. Strohá nevěsta Rachel pronáší poznámky, které Randyho doženou k slzám.