Nejlepší známky ve všech oblastech
Nebinární nevěsta Kevin přivede svou vizáží Randyho a Petera do problémů. Nová konzultantka Olivia se snaží obstát proti nejtvrdohlavějšímu nejlepšímu příteli na světě.