Nevěsta ze skupiny Cheetah Girls
Herečka Sabrina Ryanová vybírá šaty s návrhářkou Hayley Paigeovou. Konzultantka salonu Kleinfeld se připravuje na svůj velký den. Randy se setká s 11letou superfanynkou!