Na svatbu jako Morticia Addamsová
Hayley Paigeová pomáhá nevěstě, která chce při obřadu vypadat jako strašidelná víla. Uvidíte také nesmírně vybíravou nevěstu, která už vyzkoušela přes 150 svatebních šatů.