Ben a Julie jsou si stále bližší. Rachel není nadšená Darrenovou nabídkou, aby s Edie vyzdobily hotel. Ben a Cam se dohodnou, že jako splátku za dluh vůči Renému budou zdarma rozdávat vzorky nápoje Rasta Monsta, který propaguje.