Na návštěvu přijíždí Belina snaživá kamarádka z dětství Priya, která teď vypadá překvapivě dobře. Leighton se chce přihlásit ke svému otci. Kimberly hledá společnou řeč s Jacksonem a Whitney se zamiluje do svého partnera z laboratoře.