Hledání domova
V závěru druhé řady řeší Patrick situaci, díky které pochopí, co vlastně očekává od vztahu. Malik pomáhá Domovi usmířit se s Doris. Během akce v azylovém domě vyjdou najevo Augustínovy obavy a nervozita.