Hledání sebe
Patrick se snaží urovnat vztahy s Richiem po jeho náhlém odchodu předchozí den. Frank Augustínovi upřímně řekne co si myslí o jejich vztahu i o jeho umění. Později se Patrick s Augustínem připojí k Domovi na otvíračce jeho restaurace.