Dva úsměvy
Scott nakreslil 100 různých hrdinů ve 100 různých komiksech. Když zmizí, zůstanou tyto komiksy roztroušeny po celém San Francisku. Scottovi hrdinové mohou vyskočit ze sešitů vždy, když je jejich majitel povolá a pak se dějí divné věci.