Clayton
Darwin potřebuje do ročenky fotku Claytona, jenomže požádá o pomoc Tobiase, který by v ní chtěl být místo něj. Sestřih nejbvtipnějších okamžiků ze šesti sezón "Gumballova úžasného světa".