Banánový Joe
Ředitel Brown pověří Darwina sestavením ročenky a Darwin se jako první pustí do medailonku Banánového Joea. Jenomže s tímhle třídním klaunem to nebude vůbec jednoduché. Sestřih nejbvtipnějších okamžiků ze šesti sezón "Gumballova úžasného světa".