Fajn chlap
Kvůli svému nevyzpytatelnému spolubydlícímu se Fran rozhodne nastěhovat k Hanně. Hannah později obdrží naléhavý telefonát od otce, který se snaží přesedlat na nový způsob randění. Adam s Jessou spolu stráví celý den.