Jednoho rána se Kana a její nejlepší kamarádky stanou svědky toho, jak se Hijiri líbá s vysokoškolákem Toshiem v jeho autě. Hijiri se chová dospěleji než její spolužáci a navrhne Kaně a jejím kamarádkám, aby se s Toshiem vyfotily.