Kana Koumoto je veselá sedmnáctiletá dívka, která do všeho strká nos. Jednoho dne, když tráví čas se svými nejlepšími kamarádkami (Pets, Mossan a Hijiri), začne Mossan vyrábět raketu z prázdných lahví od limonády.