Murray přechází na vyšší úroveň
Murray se snaží dostat Breta a Jemainea na svůj graf přátelství a Jim (Jim Gaffian) se začne vyptávat na jeho plán. Mel požaduje na Bretovi omluvu kvůli nevhodnému chování.