Sedmnáctiletá Rue se vrací domů z léčebny, aniž by měla v plánu zůstat čistá. Na večírku u McKaye potká Jules, která se právě přistěhovala do města. Nate nasadí McKayovi brouka do hlavy poté, co zjistí, že se mu Cassie líbí.