Zoey v zoo
Zoey stále odmítá seznámit Waldena se svou dcerou Avou. A Waldenovi vadí zase, že je Zoey v sexu zdrženlivá. Aby se vyhnul krizi, nabídne jí Bertiny brownies s marihuanou. Zoey však místo sexu má halucinace a uteče z domu.