Když obyvatelé ulice uspořádají v Šéfově domě velkolepý večírek, jehož cílem je resuscitovat Dannyho, Dorothy se chce zúčastnit oslav a okusit život dospělých. Párty je v plném proudu a Rita požádá Flexe Mentalla, aby jí pomohl ukázat její potenciál.