Jednou za rok slaví démoni Červené pondělí, den, kdy nejenže nemohou být zlí, ale musí navíc vykonat dobrý skutek. Stan se raduje při pomyšlení na to, co všechno dobrého udělá, ale nic nejde podle plánu.