Během rodinné snídaně v pekle je Stan přivolán zpátky do New Yorku. Satan má o svého syna velké obavy a nařídí Samaelovi, aby ho zachránil. Samael se snaží přimět Mefista, aby mu pomohl, ale ten už má jiný démonický úkol.