V nepřítomnosti šerifa Boyda se Donna a Kenny snaží dostat chaos pod kontrolu, když do města přijede autobus plný nic netušících nově příchozích. Victor a Tabitha se vydávají na děsivou cestu labyrintem tunelů pod městem.