Wild West Showdown v Indianapolis
Daisy Mae, 8, Bridget, 5, a Jacy, 8, soupeří v soutěži s westernovou tematikou o štěně. Všechny tři dívky mají stejnou trenérku i naději na výhru. Kdo ale získá nejvyšší cenu?