Soutěž krásy Beautiful Me Disco
Maminka Destiny vyčerpala limity na všech kreditních kartách, aby zaplatila za koníček dcery. Tříletá Camari se musí ukázat v nejlepším světle, aby mohla porazit dvouletou Sami-Jo.