Soutěž krásy Lollipops and Gumdrops
Hvězda soutěže krásy MaKenzie čelí sestrám Kaylie a Brooke a také Hailey, již cvičí profesionální drag queen. Jen jedna může vyhrát cenu nejvyšší: domeček na hraní na přání.