Největší krása Ameriky
Pruhy a hvězdy ožijí na pódiu v soutěži krásy Americas Ultimate Beauty v texaském městě Nacogdoches. Dvouletá SamiJo, tříletá Alexes a sedmiletá Annabella soupeří o nejvyšší cenu.