Seznam smrti
Stará garda společnosti Waystar je pozvána do Norska na networkingovou akci GoJo, ale začíná pochybovat o skutečném účelu cesty. Shiv, Kendall a Roman zvažují, zda bojovat o Loganův cenný majetek.