Titáni proti Kevinu Tienovi
Šéfkuchař Kevin Tien nutí Titány Bobbyho Flaye sáhnout si až na dno svých sil. Navíc jde o vše při snaze ohromit porotce Chrise Scotta v epické bitvě cajunsko-asijských chutí.