Titáni proti Jonathonu Sawyerovi
Kuchař Jonathon Sawyer bojuje o život proti Titánům Bobbyho Flaye. Jeden šéfkuchař hodně riskuje, když připravuje těstoviny pro legendární italskou šéfkuchařku Nancy Silvertonovou.