Mezi Dominickem a jeho přítelkyní Joy roste napětí, když se média začnou zajímat o Thomasův případ. Zatímco se Dominick snaží dostat Thomase z ústavu pro duševně choré zločince, najde potenciálního spojence v sociální pracovnici Lise Shefferové.