Kansas City: Rypák a slezina
Andrew zamíří do amerického vnitrozemí, aby ochutnal masové pokrmy z Kansas City. Andrew uspokojuje své masožravé chutě v Kansasu, od třesoucích se prasečích rypáků a plátků sleziny až po sviště chyceného na zahradě a luxusní grilovačku.