Oaxaca: Mravenčí tortilly a sarančí tacos
Andrew cestuje na jih do mexického města Oaxaca, kde okusí chutě a tradice staré po tisíce let. Andrew se vydává na kulinářskou výpravu do hlavního města Mexika, dopřává si okřídlené mravence, grilované vnitřnosti, sarančata a vysušená hovězí srdce.