San Antonio: mozky, koule a krev
Andrew míří do San Antonia v Texasu, kde vyrůstaly generace na texasko-mexickém jídle a nyní je přetvářejí na nový jižanský styl texasko-nový. Na rančích a v železničních jídelních vozech jí Andrew všechno, od cvrčků po křepelky.