Dubaj: kapr, velbloud a kokony
Andrew míří do zářící a živé Dubaje ve Spojených arabských emirátech. Naučí se tajemství dojení velbloudů, fermentování ryb na slunci v poušti, výroby varhan z masové kaše a najde manu z nebes na trhu s kořením.