Lotosoví žrouti
Armond se snaží napravit škody a Belinda chce zaujmout Tanyu svým obchodním plánem. Paula je z Mossbacherových čím dál rozčarovanější. Odstrčená Rachel pochybuje o své budoucnosti. Nicole vyčítá Markovi, že Quinnovi prozradil jejich temné tajemství.