Nový den
Optimistická Belinda se s Tanyou ocitne na ostří nože. Armond přemýšlí, jak se vypořádat se Shanem. Když manžel začne znevažovat její práci, Rachel požádá Nicole o radu. Paula a Olivia přijdou o tajnou skrýš.