V tomto vydání se podíváme na vyšetřování impeachmentu a další informace s republikánskými senátory Mittem Romneym a Lindseym Grahamem. Navíc uvidíme exkluzivní rozhovor s Bobbym Kotickem, generálním ředitelem společnosti Activision Blizzard.