Navzdory chaotické organizaci prvního Anarchapulca se Lisa a Nathan Freemanovi rozhodnou přestěhovat svou rodinu a připojit se k zakladateli konference Jeffu Berwickovi a rostoucímu počtu emigrantů v Mexiku.