Wyclefovo akvárium je snad hotové
Hoši jsou v New Jersey kvůli naléhavé zakázce na akvárium pro Wyclefa Jeana, hudebního producenta a zakladatele Fugees. Má dvě akvária, která vyžadují odborný zásah od hochů z ATM.