Úžasné akvárium pro želvy Kevina Smithe
Slavný filmový producent Kevin Smith potřebuje nový domov pro dvě mořské a jednu suchozemskou želvu. Dokáže Brett s Waydem vybudovat akvárium pro oba druhy želv?