Pravda, hořká pravda
Sumit se musí rozhodnout, když jeho matka přizná, že Jenny nikdy nepřijme jako jeho ženu. Shaeeda zpovídá Bilalovu bývalou manželku. Edovi a Lizini přátelé zpochybní jejich lásku.