Náhle se vše změnilo
Když Jenny a Sumit odhalí tajemství, rozpoutá se peklo. Sheeda je stále naštvaná na Bilalovu bývalou ženu, že navrhla předmanželskou smlouvu. Elizabeth a Andrej udělají velký krok.